Thursday, August 4, 2016

BORONG BARANG MAINAN PALING BERBALOI DI CHINA


Assalamualaikum.. 

Bertemu kita kembali dengan segment yang menyentuh borong mainan untuk Bapak Budak paling berbaloi di China. kepelbagaiaan mainan di china merupakan lubuk atau syurga bagi penggemar barangan mainan seperti robotic, dron, kereta control minyak atau bateri, hot wheel dan banyak lagi. 

Barangan mainan di China pada masa kini dah dikira kualiti yang sangat bagus dan tinggi kerana faktor teknologi yang semakin tinggi sekarang. istilah kuno mahupun ayat-ayat bidasan seperti barangan low class, cikai dan Cap Ayam sudah ditelan zaman. jika anda maseh beranggapan seperti itu, boleh tempah lubang untuk disiap siaga dan terus kambus hahahaha. Tahu kah anda negara China sekarang adalah sebuah negara yang supply segala permainan ke negera barat atau eropah dan globalisasi. Alangkah indahnya, jika peniaga-peniaga kita dapat jijak kaki kesana dan lihat sendiri kepelbagaian mainan tersebut ditambah dengan harga asli dari negara pengeluar itu, mampu membuat anda lazat hingga menjilat jari. 

Nak tahu harga hingga menjilat jari tuhh. ikut trip borong kami ke china. kami akan buka minda tuan dan puan tanpa perlu makan kismis minda hehe. kita tunjuk tempat, kita ajar cara nak deal, kita ajar shipping kalau ada yang berhajat nk beli satu kontena, Segala-galanya hanya terdapat di Dazraventure sahaja. 

Untuk sebarang info mengenai trip borong China, korang semua boleh call number ni 017-8478843 dan 011-13004869 untuk Wasap (sifu ramdan johari)

#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment